Zgłoś naprawę Sprawdź status Cennik Zaloguj się Biznes O nas Kontakt

Language

polski English

1. Informacja o urządzeniu

2. Dane i logistyka

3. Podsumowanie

4. Potwierdzenie

1.

2.

3.

4.

Informacje o urządzeniu

Marka

Serwis obsługujący zlecenie

Naprawa pójdzie sprawniej, jeżeli podasz nam numer IMEI / SN urządzenia.
Jeśli nie wiesz, co to takiego albo gdzie go znaleźć — zajrzyj do Najczęściej zadawanych pytań.

Wybierz rodzaj naprawy

Przejdź dalej >>

Usterka

Poniżej napisz, co jest nie tak z Twoim urządzeniem. Im więcej informacji / spostrzeżeń nam przekażesz, tym lepiej.

Jeżeli wiesz albo masz podejrzenia, co mogło spowodować usterkę, koniecznie o tym wspomnij!

Kwota bez kontaktu

Podaj kwotę w PLN, do której możemy wykonać naprawę bez kontaktowania się z Tobą.

Numer referencyjny

Chcesz oznaczyć zgłoszenie własnym numerem referencyjnym ? Wpisz go tutaj.

Blokada ekranu i Twoje dane

Wszystkie Twoje dane zostaną skasowane, chyba, że podasz nam kod blokady - wtedy wykonamy wszystko, co w naszej mocy, by zabezpieczyć dane. Czy chcesz wykonać kopię zapasową?

Aby dane mogły zostać przekopiowane na kopię zapasową, pamiętaj o wyłączeniu blokady - albo daj nam dostęp:

Przejdź dalej >>

Chcesz w jednym zgłoszeniu (przesyłce) zgłosić więcej niż jedno urządzenie?
Zapraszamy do rejestracji w naszym systemie który pozwala na zgłoszenie do 30 napraw za jednym razem.

Dane klienta

Jak dostarczysz swoje urządzenie?

Po tym, jak zlecisz naprawę przez internet, konieczne będzie nadanie przesyłki z urządzeniem. Wybierając InPost lub UPS, skorzystasz z bezpłatnej obsługi door-to-door. Jeżeli wolisz wysłać do nas paczkę za pośrednictwem innego przewoźnika, to koszt takiej wysyłki nie zostanie przez nas pokryty.

Nie musisz drukować żadnej etykiety — otrzymasz od nas kod, który wystarczy nanieść na karton odpowiednio wyraźnym pisakiem. Udaj sie do dowolnego paczkomatu InPost

Otrzymasz od nas etykietę do przyklejenia na karton, którą musisz samodzielnie wydrukować. Kurier odbierzę paczkę albo możesz zanieś ją do najbliższego UPS Access Point.

Zaplanuj odbiór kuriera

Planowana data odbioru

Planowany odbiór przesyłki przez kuriera w godzinach: 9-15

Jak mamy zwrócić Twoje urządzenie?

Wybrany paczkomat:

Zmień paczkomat

Wygląda na to, że mamy już wszystkie niezbędne informacje.
Na wszelki wypadek sprawdź, czy wprowadzone dane nie zawierają żadnych błędów — tym sposobem unikniemy niepotrzebnych opóźnień w przesyłkach i realizacji naprawy.

Twoje dane:

Dane dotyczące urządzenia:

IMEI/SN

Rodzaj naprawy

Opis usterki

Sposób dostawy:

Sposób zwrotu:

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies, żeby korzystało Ci się z niej wyśmienicie. Szczegóły.

Zgoda na wszystkie