KOMPLEKSOWA OBSŁUGA, WYGODNE ROZWIĄZANIA
Jako autoryzowane centrum serwisowe obsługujemy punkty operatorskie, sklepy wielkopowierzchniowe, ubezpieczycieli, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, a także jednostki samorządowe i rządowe. Możesz zaufać naszemu doświadczeniu — działamy nieprzerwanie od 2005 roku.
— Przydzielamy dedykowanego opiekuna do obsługi.
— Czasy napraw dostosowujemy do Twoich potrzeb.
— Przejmujemy całą obsługę logistyczną.
— Jeżeli to potrzebne, prowadzimy infolinię dla Twoich klientów.
— Odciążamy Partnera w największym możliwym zakresie, od zlecenia do finalizacji naprawy.
Mamy optymalny system zarządzania naprawami dla sektora B2B. To oznacza bezproblemowe zlecanie i monitorowanie napraw. Procesy przebiegają tym sprawniej dzięki bazie IMEI / numerów seryjnych Klienta.
Z narzędziami takimi jak te, łatwiejsze są też analizy danych, według których Twoja firma podejmuje decyzje. Zamiast poświęcać czas na zbieranie i przetwarzanie informacji, masz do dyspozycji raporty, automatycznie generowane przez nasz system za naciśnięciem jednego przycisku.
NASZE MARKI
GWARANCJA JAKOŚCI OBSŁUGI
Posiadamy certyfikat ISO 9001. To potwierdzenie najwyższej jakości obsługi Klienta — zarówno indywidualnego, jak i biznesowego. Dzięki temu możemy, zgodnie z normami, współpracować z ubezpieczycielami i obsługiwać duże organizacje.